wtorek, 22 stycznia 2013

Wrażenia po pierwszym dniu?

Przyznam szczerze, że od początku byłam ciekawa tej diety. Po przeczytaniu opisu dania wydawały się być smaczne a porcje dość spore. Wczoraj minął pierwszy dzień mojej diety i co mogę powiedzieć?
Jedzenie jest na prawdę pyszne, a niektóre porcje dla mnie były nie do przejedzenia. Kolacją podzieliłam się z chłopakiem.


Myślę, że wytrwanie na takiej diecie nie powinno nikomu sprawiać najmniejszych trudności! Trzeba jedynie poświęcić trochę czasu na zakupy i przygotowanie jedzenia. Samo przygotowanie nie trwa długo, ale wiadomo, jest to czas dłuższy niż złapanie do ręki bułki z parówką. No, ale warto!

Właśnie jem śniadanie i jak do tej pory jest ono moim hitem! Twarożek ziarnisty z papryką i szczypiorkiem z dodatkiem ziół prowansalskich i pieprzu. Smakuje tak samo dobrze jak wygląda :)


Obiad dziś znów zabieram na uczelnię, ale od jutro mam ponad 2,5 yug ferii więc będę mogła skupić się na diecie, a później na treningach.

Bycie na tej diecie jest dla mnie teraz taką małą ciekawostką - czy faktycznie można jeść tak duże porcje smacznego jedzenia i schudnąć? Okaże się :)

5 komentarzy:

  1. Da się :) Ja schudlam 2,5kg w tydzień! :) Dziś 9 dziań a ja nadal nie jestem głodna. Oby metabolizm nie zwolnił. Chciałabym dalej chudnąć w tym tempie. A co do ferii to odbrze się zdarzyło - ja też wzięłam się za 3d Chili gdy zaczęłam wolne. łatwiej kontrolować regularnosć posiłków i rzyzwyczaić się do jadłospisu. Życzę zadowalających efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam chciałąm sie zapytać czy jest możliwość zeskanowania tej diety i wysłania na maila verusss15@wp.pl z góry dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ktoś tyle kasy płacił za to, to na pewno zeskanuje..^'

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej zakup sobie na stronce haaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy nowy wpis?

    OdpowiedzUsuń