niedziela, 20 stycznia 2013

Dzień pierwszy: Mierzenie i jedzenie

Na początku bardzo chciałabym podziękować wam za komentarze pod pierwszym postem, wsparcie i wzajemna motywacja to coś, czego na pewno będę potrzebowała.

Dziś zaczynam, przyznam szczerze, że wybrałam kiepski dzień na rozpoczęcie bo mam sporo załatwiania spraw i godziny na uczelni,ale postanowienie jest postanowienie i jedzenie w pojemniczkach idzie ze mną na uczelnie. Poustawiałam też alarmy, aby jeść o tych samych porach.

Dziś zaczynając podaję swoją wagę i wymiary:

waga: 68,4kg
uda: 61cm
talia: 89cm 
biodra: 99cm

Nie mam jakiegoś szczególnego założenia ile chcialabym zrzucić, zobaczymy po prostu jak dieta podziała. Zawsze marzyłam o szczupłej sylwetce, a brakowało mi mobilizacji, albo po jakimś czasie zanikała.
Czuję, że teraz będzie inaczej! 
Wcześniej najbardziej dawała mi się we znaki monotonia, tutaj tego nie ma. Dania są zróżnicowane i dobrze doprawione.

Oto dania, które idą dziś ze mną na uczelnię:


Śniadanie: Kefir z bananem i cynamonem


Przekąska 1: Pomidory w ziołach prowansalskich


Obiad: Filet z kurczaka z warzywami i brązowym ryżem


Reszte posiłków będę mogła zrobić sobie spokojnie po powrocie do domu. Będzie podejrzewam ze mnie ubaw bo przechodzę na dietę a idę z ogromną wałówką na uczelnie :D

Pierwszy tydzień nie będę ćwiczyła (wcale). Ciekawa jestem jak podziała sama dieta bez ćwiczeń. Za tydzień dołączam ćwiczenia i po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii spróbuję treningów Ewy Chodakowskiej.

 Co o tym myślicie?

7 komentarzy:

  1. powodzenia! Trzymam kciuki przede wszystkim za wytrwałość.
    Ja sama 3 tydzień na diecie (żadnej konkretnej) i 5 kg w dół. Nie wspominając o tym, że czuję się o wiele lepiej i lżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez 3 tydzien na diecie i tylko 3,2 kg w dół

      Usuń
  2. Dajesz czadu Martucha! Druga Martucha Cię wspiera :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia,ja rowniez zaczelam diete niedawno.A dokladniej w zeszly poniedzialek.Jak narazie jestem zadowolona z posilkow.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczyna sie niezle ,ja rowniez sie odchudzam przez prawie 4 tygodnie schudlam 3.5kg ciesze sie super z tego wyniku.a co jest powodem mysle to ze odstawialam slodycze,jem ciemne pieczywo i mniej,duzo natomiast warzyw jak salata,pomidor,ogorek zielony,oraz ostre przyprawy.Przewaznie jak sobie robie kanapke to na sam spod kroje plasterki imbiru i na nia np.ser zolty czy szynke drobiowa + salata.
    Polecam tobie herbatke lemon z imbirem jest ostra i dobra.
    Zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Świetnie, że masz motywację. Moja jeszcze nie uciekła..:D Ja stosuję dietę tydzień i schudłam 1,5kg. Dzisiaj było pierwsze ważenie. Jestem pozytywnie zaskoczona! Wiem, że to na razie niezbyt dużo, ale efekty będą - to wiem na pewno...:) Póki, co trzymaj się i byle do przodu! :* (wcześniej pisałam jako Malinka:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie ćwiczyłam w ogole w pierwszym tygodniu i schudłam dokładnie 2,5kg :)

    OdpowiedzUsuń