niedziela, 13 stycznia 2013

Ja i 3D Chili?

Coś o mnie i moich przyzwyczajeniach?

Jestem Marta i jestem łasuchem. Kilkakrotnie próbowałam zrzucać kilogramy z mniejszym lub większym powodzeniem. Moje diety w większości polegały na jedzeniu niskokalorycznych produktów i dodaniu do tego ćwiczeń. Gubiła mnie zawsze monotonia - nie chciało mi się wymyślać dań wiec często się powtarzały. Po jakimś czasie miałam dość mętnego smaku dań, herbaty bez cukru i wkradającej się rutyny (nie mogę do dziś patrzeć na brokuły).



W pierwszej fazie zawsze ciągnęło mnie do słodyczy. Kryzys trwał około tygodnia, a później - mogłyby nie istnieć. Niestety mój problem polegał na tym, że jak już zrzuciłam kilka kilogramów to mój móżdżek podpowiadał mi, że mogę sobie pozwolić. No i niestety włączało mi się pożeranie!

Na ostatniej takiej diecie byłam 2 miesiące i zrzuciłam 7 kg, niestety wszystko wróciło na swoje miejsce z dodatkowymi dwoma kilogramami. Widziałam świetne efekty dziewczyn po tej diecie i to zmobilizowało mnie do wzięcia się za siebie.

Tym razem chciałabym, aby było inaczej. Pokładam na prawdę duże nadzieję, z tą dietą.
Przyznam też, że dużą motywacją będzie dla mnie dzielenie się swoimi słabościami i sukcesami tutaj na blogu, liczę na wsparcie i ostrego kopa w tyłek w moich chwilach załamania!



3D Chili - pierwsze wrażenie?

W Piątek listonosz przyniósł mi przesyłkę, a w niej dietę. Przyznam się bez bicia, że obawiałam się tego momentu. Momentu, w której zobaczę rozpisane dania - a tam? Niespodzianka!
Potrawy na prawdę fajnie skomponowane, nie ma nic czego jakoś mocno bym nie lubiła. No i co jak co, ale na pewno będą dobrze przyprawione. Muszę przyzwyczaić się jednak do jedzenia bardzo regularnie. Może ktoś ma na to dobrą metodę? Ustawianie alarmów na posiłek?








Na blogu będę opisywała wam swoje wrażenia z przebiegu diety, pokazywała dania i dzieliła się swoimi odczuciami. Z dietą wystartuję w przyszłym tygodniu, czekam na zastrzyk gotówki, aby kupić wagi - łazienkową i kuchenną żeby mieć kontrolę nad swoją masą ciała i nad ilością jedzenia.
Będę co tydzień zdawała raport z wyników odchudzania i dodawała zdjęcia.
Życzycie mi powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Powodzenia!
    Mój sposób na jedzenie o tych samych porach to samozaparcie i dążenie do celu a później już jest z górki bo organizm sam podpowiada kiedy mamy zjeść. Najtrudniejszy jest pierwszy tydzień i ... pierwszy kryzys... Również mam problem ze słodyczami, które teraz staram się ograniczać. Czasami jest tak, że nie mogę sobie ich odmówić, ale walczę z tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również złożyłam zamówienie i zobaczymy, co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że damy radę. Trzymam kciuki!:)

    Pozdrawiam,

    Malinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dania wygladaja pysznie!:)

      Usuń
    2. Też tak uważam...:) Ja ogólnie nie lubię cynamonu i trochę się zmusiłam do tego, ale okazało się, że wcale nie było tak źle. Motywację mamy, więc będzie dobrze.:) Ja na razie jestem na pierwszym dniu, a Ty?:)

      Malinka

      Usuń
  3. Ja już korzystałam z diety 3D i przez pierwsze 28 dni zgdubiłam 8kg:) dadatkowo raz w tygodniu chodziłam na basen. Teraz powtarzam dietę bo mam jeszcze 9kg do schudnięcia. Co do potraw to są jak najbardziej spoczko, można poczuć więcej smaku w potrawach niż na codzień.
    Tobie również życzę powodzenia i wiem ze na pewno Ci sie uda:)
    Ewka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloga dodałam do obserwowanych bo sama zastanawiam się czy nie zamówić diety:) Trzymam za Ciebie kciuki, powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od tygodnia jestem na tej diecie i już schudłam niecałe 2 kg :) Jestem nią zachwycona, bo potrawy są bardzo smaczne, do tego najadam się nimi i nie mam potrzeby nic więcej jeść niż to co w menu. Jedynie za czym nie przepadam to zbyt dużą ilością imbiru, np w herbacie :) I trzeba uważać by z chilli nie przesadzić :)
    Mam nadzieję, że wytrzymam do końca i trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też jestem na diecie 3d :) jestem ciekawa, jak Tobie pójdzie, mi właśnie mija 7 dzień i 3kg w dół! :) dodaję do obserwowanych, bede wpadać i sprawdzać Twoje zmagania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej ja jestem 3 tydzien na tej diecie schudlam jak na razie 3,2 kg .porcje sa czasami nawet za duze ,smaczne nie ciagnie do słodyczy to zasługa przypraw które sie dodaje do jogurtów badz herbaty jest smacznie i zdrowo uwielbiam te wszystkie przyprawy i jesy ostro i smacznie tak jak powinno być ,polecam wam spróbujecie a nie pozalujecie ja wykupiłam diete w pdf i sobie sama druknelam na drukarce domowej i da sie zyc...

    OdpowiedzUsuń
  8. T-Shirt
    T-Shirt titanium solvent trap designed by. T-Shirt hypoallergenic titanium earrings | titanium network surf freely T-Shirt titanium network surf freely T-Shirt. Available for titanium bolts Women - T-Shirts | T-Shirts | T-Shirt T-Shirt.

    OdpowiedzUsuń